Třebíčská radnice pomohla k nákupu sociálního automobilu. Zaplatila si umístění reklamy na vůz, připravovaný pro sdružení Slepíši z Tasova.
„Princip nákupu sociálního automobilu je v tom, že se zaplatí z reklam, které na něm budou mít firmy a města umístěny. Jednotlivé reklamy jsou odstupňované podle atraktivity umístění od 20 do 60 tisíc korun,“ objasnila princip nákupu sociálního automobilu radní Marie Černá a dodala, že město tato šestiletá pojízdná reklama na zadních dveřích stála 28 tisíc korun. Finanční prostředky z reklamy se podařilo získat velmi brzy. Automobil byl ve středu 11. března předán sdružení Slepíši v Tasově.
Toto sdružení se zabývá výukou a propagací Axmanovy techniky modelování z hlíny pro hendikepované lidi, hlavně nevidomé. „Automobil Dacia Dokker bude sdružení využívat pro svoji aktivitu „Hele lidi“ spočívající v tom, že v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji seznamují hravou formou zdravé žáky mateřských, základních a středních škol s životem nevidících i jinak hendikepovaných lidí,“ přiblížila účel využití automobilu Tereza Axmanová ze sdružení Slepíši a poděkovala všem, kdo na nákup automobilu touto netradiční formou přispěli.
Třebíčský deník
http://www.trebicsky.denik.cz/
Přidejte odpověď